Jump to content


Photo
- - - - -

Mai raspunde cineva la tickete din toata echipa Krond?


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 inlovecs

inlovecs

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 posts

Posted 28 February 2019 - 07:49 PM

Salut,nu vreau sa par carcotas sau ceva,de o luna nici macar plata nu mi s-a verificat si deja urmeaza pe 4 o alta factura,cum naiba as putea s-o platesc daca nici macar asta de acum nu s-a confirmat ???

 

A doua problema ar fi ca serverul meu este incontinuu atacat sau sunt probleme mari la host si nimeni nu ma baga in seama ? AM incercat prin ticket,prin ticket prin alt email crezand ca mie nu mi se raspunde expres .. o lipsa mare de dezinteres.

De luni mai exact sunt aceleasi probleme,nu se mai pot conecta anumiti jucatori din extern,serverul imi statea picat .. am trimis ticket - pauza raspuns de luni,am dat un up la ticketul ala in fiecare zi .. am scris pe what's app numarului care este pe net (inainte mi s-a raspuns adica acum o luna cand au fost probleme cu fibrele) acum face misto de mine ma jur si nu-mi raspunde nimeni,imi da seen si pur si simplu nu ma baga in seama. UN RASPUNS -  DA E DE LA NOI SAU CEVA ASTEPT NIMIC MAI MULT CHIAR NU INTELEG CE POATE FI ASA GREU.)

CAND SUNT PROBLEMELE RESPECTIVE,CA SA NU VEDETI CA MINT SAU SUNT EU PROST,SERVERUL APARE OFFLINE IN GAMEPANEL,OFFLINE PE GAMETRACKER.COM SI PE GTRS ,DAR SV E OFF INSA NU SE POT CONECTA TOTI .. NU MAI ZIC DE LAGUL INFERNAL SAPTAMANA ASTA.

 

SUNT CLIENT LA FIRMA ASTA DE 7 ANI DE ZILE APROAPE SI NU AM MAI INTALNIT ASA CEVA.

 

 


  • 0

b_560_95_1.pngfff


#2 seven1sin

seven1sin

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 16 posts

Posted 20 October 2019 - 10:04 AM

Nu , n-am idee de ce ... Dar banii vin din partea clienților. Povestea o știu....krond nu mai este ce a fost....
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users