Jump to content


Photo
- - - - -

Timp de raspuns suport


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 adam84cs

adam84cs

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 18 March 2014 - 05:04 PM

Salut

 

Am doua nelamuriri legate de serviciile Krond inainte sa decid daca raman sau plec:

 

1. Care este timpul maxim de raspuns la o solicitare cu prioritate maxima?

Pentru ca de la ora 11 pana la ora 17 nu s-a uitat nimeni pe mailul meu

 

si total secundar,

 

2. Stie cineva de ce atunci cand apas Reinstall Server este si sfarsitul acelui server? Adica orice as face dupa e egal cu zero, serverul nu mai porneste si mesajul de status este invariabil: "Unable to connect!"

 

Am aproape 30 de zile la Krond si serverul se misca ok dar dupa suport trebuie sa astept cu zilele. Nu stiu ce sa zic... Pareri? Patanii asemanatoare? Vreun sfat legat de cum as putea sa repornesc serverul eventual tot astazi?

 

Va multumesc!


  • 0

#2 Salmus

Salmus

    Administrator Dep. Hosting

  • Administrators
  • 715 posts
  • LocationBucuresti

Posted 18 March 2014 - 08:06 PM

Salut,

 

1. Noua din zece tickete sunt deschise cu prioritate "urgent", chiar daca nici 0.5% din ele nu sunt urgente ... asadar nu prea se tine cont de acest lucru, solicitarile se proceseaza in ordine cronologica si nu exista un termen fix in care poti primi raspuns. Daca ticket-ul tau ar fi deschis cu un subiect mai sugestiv decat "salut" atunci fi sigur ca problema (atunci cand este urgenta) s-ar remedia intr-un timp scurt.

 

2. Nu prea am inteles, dar problema asta se rezolva pe [email protected] - daca ai deschis ticket atunci asteapta raspuns. 



#3 Adrian D.

Adrian D.

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 25 March 2014 - 03:55 PM

Total de acord.

Eu unul ma apropii cu pasi repezi catre primul an alaturi de Krond si nu pot decat sa ma declar multumit.

 

Supportul este mai mult decat pe gustul meu avand in vedere ca singurele tichete pe care le-am deschis au fost deobicei probleme care au avut legatura ori cu dedicatul pe care este hostat serverul ori cu o problema extrem de ciudata care in cele din urma si-a gasit solutia cu promptitudine. In afara de asta cred ca am deschis vreo 2 tickete cerand niste informatii despre viitoare implementari care sunt bucuros sa vad ca se lucreaza la ele.

 

Cu problemele urgente nu stiu daca am asteptat mai mult de 30 minute, poate cu o singura exceptie si aici ne referim inclusiv la ziua de Duminica spre Luni undeva pe la ora 3:00 AM - 4:00 AM unde chiar nu ma asteptam sa primesc raspuns in nici 5 minute asadar jos palaria pentru baietii care se ocupa.

 

Dupa cum ti-a fost precizat si aici, un titlu sugestiv al tichetului te va ajuta mult in situatiile de urgenta si sunt de acord ca majoritatea deschid tickete cu prioritate urgenta fara nici un rost.

 

Toate bune.


  • 0

CStrikeArena.com @ 2005 - 2014





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users